h1

bet4it den 15 oktober III

oktober 15, 2008

Tjena!

Almtuna tar en enkel seger hemma mot ett svagt Bofors vilket resulterar i att mitt tips sitter. Inga miljoner men skönt att äntligen få känna smaken av vinst i munnen..

Vet att jag spelat lite tokigt de sista dagarna och att jag brutit mot en del oskrivna regler som att te.x börja satsa mer på objekten bara för att det har gått bra och vara återhållsam med spel dagen efter det gått mindre bra.. Ska försöka vara mer konsekvent i mina ageranden.

Vad händer i Hockeyallsvenskan. Malmö förlorar hemma mot Huddinge och hur jävla mycket mål blir det inte i kvällens omgång.. Växjo-Troja är inte slut än och det har hittils blivit 38 mål på 6 matcher..

Leksand fortsätter sin obarmhärtiga väg mot kvalserien, men hur länge kan man vinna match efter match? Inte nog med att man nu vunnit nio raka matcher, man har även gjort 64!! mål. Jag är ingen Leksands supporter men här får man lyfta på hatten..

Trevlig kväll!!

Med Vänliga Hälsningar Oskar Jansson

Kommentera

