h1

bet4it den 15 oktober 2008 II

oktober 15, 2008

Hej igen!

Får bli en lugn speldag idag med tanke på gårdagens nederlag.

Spelar en singel ikväll, Almtuna-Bofors < 1 > Som sagt så känns Almtuna på g och Bofors har efter en brokig inledning på hockeyallsvenskan inte imponerat på mig. Har varit i Nobelhallen och sett ett par matcher och det ser allt annat än bra ut. Dessutom saknas flera bra spelare pga skador inför kvällen match..

Alltså 100 sek x oddset 1,65 på betsafe.com vilket ger en pot. utdelning på 165 sek

Fegt att bara köra en hockey-singel idag kanske när det bjuds på VM-kval och handboll men jag känner att mitt flyt har stannat upp så jag smyger lite ikväll.. Dessutom är spelkassan ner i rekord låga 119 sek just nu. Har förvisso 850 sek att trycka in då jag endast startade bloggen med 150 sek i potten. Inte 1000 sek som var tanken.

Med Vänliga Hälsningar Oskar Jansson

Kommentera

