h1

bet4it den 14 oktober 2008 II

oktober 14, 2008

Hej igen!

Får bli två singelspel ikväll, ett finskt och ett svenskt. Som jag upprepar i varje inlägg så finns det inga givna segar i Elitserien just nu men det går inte att sluta spela för det. Ikväll tror jag stenhårt på Hv71.

Singel nummer ett ikväll är Färjestad – Hv71  < 2 >  Om Hv71 sett starka ut senaste veckan lär dom inte vara svagare nu, ikväll kliver nämligen de två nyaförvärven Nick Angell och Kris Beech ut på isen! Nick Angell känner vi sedan tidigare från Bofors och Brynäs, en av de bäst power play backar jag sett. Kris Beech kommer från Pittsburgh där han blivit petad från center positionen av Sidney Crosby och Malkin så det är ingen dålig förstärkning vi talar om. Johan Davidsson säger till HvTv att det känns bra med de nya spelarna så vi får tro på att Hv71 blir bättre och bättre. Spelar tvåan till oddset 2,85 x 100 sek

Singel nummer två ikväll hämtas från Finska SM-liiga där Blues möter HPK  < 1 > Tabell ettan Blues möter näst jumbon HPK på hemmais ikväll och jag tror inte det ska vara några problem för Blues med en seger och enligt min finska vän så är Blues ”stekheta”, vågar dock inte spela hcp-spel utan spelar ettan till oddset 1,60 x 200 sek  (tilläggas skall att HPK endast spelat nio matcher hittills mot Blues tretton, kan ju påverka deras tabellplacering negativt)

Dagens insats: 300 sek  // Pot. utbetalning: 605 sek //  Betsafe.com

Säger inte att ni ska rygga min finska tvåhundring men vad jag hört och läst så känns den relativt säker och som seriösa tippare vet, man ryggar på egen risk

Med Vänliga Hälsningar Oskar Jansson

Kommentera

