h1

bet4it den 11 oktober 2008

oktober 11, 2008

Miss i går på trippeln, Malmö har mycket att bevisa och klarar man inte av Mariestad så är man inte spelvärd på länge.. Att Mora inte klarar av att prestera det spel dom har i sig är för mig märkligt, men hockeyallsvenskan är ju märklig iår. Bara Leksand som visar att dom är det absolut bästa laget i år. Dagens spel blir en trippel i Elitseriens tionde omgång.

Match nummer ett på trippeln är Brynäs mot Södertälje..  < 1 > Brynäs missade sist men jag tror att kapaciteten finns att kriga till sig en seger ikväll, för krig kommer det att bli men kan Brynäs som Tommy Sjödin säger ”slå om i snabba spelvändningar” så har man Södertälje i en liten ask.

Match nummer två på trippeln är Djurgården mot Frölunda..  < 1 >  Djurgården är det lag som svikit mitt spelförtroende mest under inledningen av Elitserien men i kväll möter dom ett Frölunda som är bedrövligt dåliga och dom vänder inte sin negativa trend på en match.

Match nummer tre på trippeln är Hv71 mot Rögle..            < 1 >    Tredje och sista ettan på min kupong för kvällen. Hv71 imponerar stort på mig, kör över sina motståndare i champions leauge och  dagen efter kör dom över MoDo.. Behöver jag säga att dom kör över Rögle ikväll..

Alltså 100 sek x oddset 6,47 på betsafe.com vilket ger en pot. utbetalning på 647 sek

Med vänliga hälsningar Oskar Jansson

Kommentera

