h1

bet4it den 8 oktober 2008

oktober 8, 2008

Tjena!

Gårdagens hundring på Djurgården satt ju fint, var dock lite nerv på slutet efter att Timrå petat in 2-1 pucken.. Men det gick som jag trodde. I spelkassan 260 sek (+110 sek)

Dagens spel blir en dubbel på Champions hockey leauge  och en singel på Mjällby borta mot Degerfors.

Hv71 möter SC Bern hemma vilket jag tror dom vinner lätt. Match nummer två därimot är lite av en chans, Linköping åker till Polen och möter Slavia Prague, jag hoppas dom är taggade och kommer hem med 3 poäng

Alltså 50 sek x oddset 4,64 på betsafe.com vilket ger en pot. utbetalning på 232 sek.

Min tvåa på Mjällby i matchen Degerfors – Mjällby är också en liten luring, Mjällby har inget att spela för men det har iof Degerfors, förlorar dom ikväll är det så gott som kört i Superettan.. och det tror jag det är, så dåligt som Degerfors har spelat på sista tiden tror jag inte det finns någon räddning.. Mjällby vinner!

Alltså 40 sek x oddset 2,65 på betsafe.com vilket ger en pot. utbetalning på 106 sek.

Med Vänliga Hälsningar Oskar Jansson

Kommentera

